Електронні лікарняні
З 1 червня 2021 року розпочато впровадження електронних листків непрацездатності. Заплановано поступовий перехід від листків непрацездатності на паперових носіях. В повному обсязі старт планується з 1 вересня 2021 року.
Щоб зареєструвати факт тимчасової непрацездатності особи з електронної системи охорони здоров’я шляхом автоматизованого обміну відомостями між інформаційними ресурсами НСЗУ та Пенсійного фонду України будуть передаватися дані про сформовані медичні висновки про тимчасову непрацездатність, на підставі яких в Електронному реєстрі листків непрацездатності формуватимуться листки непрацездатності.
Далі інформацію про сформований листок непрацездатності громадянин зможе перевірити в особистому кабінеті з використанням вебпорталу Електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) (вкладка «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності»); (у пункті меню «Мої листки непрацездатності») з таким переліком атрибутів:
номер;
дата відкриття;
дата закриття;
причина непрацездатності.
Страхувальник з використанням вебпорталу Електронних послуг ПФУ первинно отримає можливість визначення параметрів пошуку переліку листків непрацездатності та за результатами пошуку отримає інформація по листках непрацездатності застрахованої особи, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), з таким переліком атрибутів:
номер;
дата відкриття;
дата закриття;
РНОКПП ЗО;
ПІБ ЗО.
Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Заяви-розрахунки»).
Із кінця червня 2021 року пацієнт також отримає можливість перевірки медичного висновку про тимчасову непрацездатність з використанням Порталу Дія. Інформація про медичний висновок особи, що надається за запитом через Портал Дія, міститиме такі дані:
1) номер запису в Реєстрі;
2) тип медичного висновку;
3) категорію медичного висновку;
5) дату та час формування медичного висновку;
6) відомості про назву суб’єкта господарювання з Реєстру суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я в електронній системі охорони здоров’я, посилання на запис про який зазначене в медичному висновку;
7) період дії медичного висновку (дата початку періоду дії, дата завершення періоду дії).
Детальніше про:
1) наказ МОЗ від 01.06.2021 № 1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки»: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE36350.html
2) підключення до електронної системи охорони здоров’я можна прочитати на сайті НСЗУ в розділі «Підключення МІС» (за посиланням: https://nszu.gov.ua/academy/academy-info/osnovni-kroki-2020/pidkluch-mic/pidkluch-mic-2)
3) вибір медичної інформаційної системи на сайті МОЗ у статті «Як медичному закладу підійти до вибору медичної інформаційної системи» ( https://moz.gov.ua/article/news/jak-medichnomu-zakladu-pidijti-do-viboru-medichnoi-informacijnoi-sistemi);
4) нормативно-правове регулювання е-лікарняних, зателефонувавши на «гарячу лінію» МОЗ, за номером: 0 800 505 201;
5) реєстрацію, користування та отримання відомостей про е-лікарняні через Електронний кабінет роботодавця вебпорталу Електронних послуг Пенсійного фонду України Ви можете, зателефонувавши на «гарячу лінію» Пенсійного фонду України за номером: 0 800 503 753;
6) процедуру оформлення заяв-розрахунків та страхових виплат на підставі е-лікарняних, а також відповіді на запитання щодо наявності у працівника одразу електронного та паперового видів документів,
Ви можете дізнатися, зателефонувавши на “гарячу лінію” Фонду соціального страхування України за номером: 0 800 50 18 92.